Gra Byli sobie podróżnicy Powiększ

Gra Byli sobie podróżnicy

Hippocampus Hippocampus

Nowy

W czasie niezwykłej podróży odkryjesz najwyższe szczyty, najdłuższe rzeki najgłębsze oceany... Twoim celem będzie odnalezienie skarbu. Najpierw szukasz fragmentów mapy ukrytej w pływających butelkach. Na mapie odnajdziesz miejsca, gdzie może być schowany

Więcej szczegółów

Niedostępny

99,00 zł

Ekspresowa i tania wysyłka

Sprawdzony i pewny towar

Bezpieczeństwo i komfort po zakupie

Podczas wspólnej zabawy dowiesz się wielu ciekawych rzeczy. Obok historii odkryć geograficznych poznasz tajemnice egzotycznych miejsc.

W czasie niezwykłej podróży odkryjesz najwyższe szczyty, najdłuższe rzeki najgłębsze oceany... Twoim celem będzie odnalezienie skarbu. Najpierw szukasz fragmentów mapy ukrytej w pływających butelkach. Na mapie odnajdziesz miejsca, gdzie może być schowany papirus z elementami szyfru otwierającego skarbiec. Gdy masz już szyfr, pozostało ci tylko... dotrzeć skarbca... i tu może czekać cię niespodzianka. Nawet jeżeli pokonałeś piratów, ominąłeś mielizny, poradziłeś sobie z działaniami magicznej busoli, to jeszcze nie gwarantuje sukcesu. Są 4 możliwe lokalizacje skarbca. Twój kod otwiera tylko jeden nich.

Zawartość pudełka:    

  • 1 plansza (85 x 57 cm),
  • 4 pionki statek,
  • 8 pionków postać,
  • 55 kart pytanie obrazkowe (55 pytań),
  • 55 kart pytanie tekstowe (110 pytań),
  • 45 kart przygoda,
  • 37 kart bazar,
  • 8 kart klucz,
  • 4 mapy (3-częściowe puzzle),
  • 1 tabliczka z żetonami skarbiec,
  • 1 kostka cyfrowa,
  • 1 kostka funkcyjna,
  • 4 drewniane klocki (do lokalizacji skarbów),
  • 30 żetonów beczka z wodą,
  • 30 żetonów ryby,
  • 42 żetony moneta,
  • 12 żetonów butelka (4 zielone, 4 niebieskie, 4 fioletowe),
  • 1 wskazówka do montażu zaklętej busoli,
  • 4 detektory odpowiedzi.
  • Ciekawostka! Pionki do podróży po polach morskich są w postaci puzzli 3D do samodzielnego montażu. 
  • Instrukcja w pudełku.

Przygotowanie do gry

Zaklęta busola

W lewym górnym rogu planszy jest zaklęta busola. W otworze znajdującym się na jej środku zamontuj strzałkę.
Działanie zaklętej busoli jest związane głównie z kartami z poleceniami do wykonania z talii kart przygoda:
a) Zaklęta busola decyduje o kierunku poruszania się pionka gracza (polecenie z karty przygoda). Wówczas anulowane jest działanie kostki cyfrowej. (Gracz przesuwa statek o określoną liczbę pól w kierunku wyznaczonym przez wskazówkę zaklętej busoli, pod warunkiem że ruch ten jest możliwy (ograniczenie obramowaniem planszy i obszarem lądowym).
b) Zaklęta busola służy również do losowania liczb znajdujących się na jej obwodzie. Liczby te są potrzebne do wykonywania poleceń z kart przygoda.
c) Dodatkowo, jeśli podczas abordażu doszło do kontrataku i obaj gracze odpowiedzieli poprawnie na pytania, to wskazanie zaklętej busoli rozstrzyga o zwycięstwie.
Drewniane klocki

Gracze wybierają 4 z 8 możliwych lokalizacji skarbu i umieszczają tam drewniane klocki.

 

Żetony butelka


Gracze rozkładają na planszy żetony z pływającymi butelkami na dowolnych pustych polach morskich. Liczba butelek rozłożonych na planszy jest uzależniona od liczby graczy.
Gracz musi zebrać z planszy po jednej butelce każdego koloru: fioletową, zieloną i niebieską, i wymienić je na odpowiednie fragmenty mapy.

Tabliczka z żetonami skarbiec i fragmenty mapy

Tabliczkę z żetonami skarbiec i 12 fragmentów mapy należy umieść obok planszy.
Uwaga! 4 żetony skarbiec są elementami ruchomymi. Przed rozpoczęciem gry należy je przemieszać i umieścić w tabliczce.

Karty


Karty pytanie tekstowe, pytanie obrazkowe, przygoda, bazar i klucz należy ułożyć obok planszy.
Uwaga! Karty bazar i klucz znajdują się w jednej talii i należy je rozdzielić (37 kart bazar i 8 kart klucz).

Pionki i żetony

Każdy z graczy wybiera: 
• 1 pionek postać,
• 1 pionek statek do złożenia.
Przed rozpoczęciem gry gracze otrzymują z banku:
• 2 żetony ryby, 
• 2 żetony beczka z wodą,
• 1 żeton moneta.
Uwaga! Pozostałe żetony (ryby, beczka z wodą i moneta) należy położyć obok planszy, w banku.

 

Wiek: 8+
Liczba graczy: 2-4 osób
Czas gry: 90-120 minut

Wymiary opakowania: 8x26x26 cm  
Waga: 0,700 kg
Producent: Hippocampus
Rodzaj gry: edukacyjna, rodzinna, planszowa
EAN
Kod produktu

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

Gra Było sobie życie - Pojedynki Mistrzów

Ta gra quizowa to sprawdzian wiedzy na temat ludzkiego organizmu. Gracze, prawidłowo odpowiadając na „pytania łatwe”, układają elementy wybranych obrazków. Uwaga, bo odpowiadając na „pytania trudne”, można popsuć szyki przeciwnikowi. Najlepszy zostaje Mis

Dlaczego my?

Przekonaj się dlaczego, właśnie u nas warto robić zakupy - tak jak to zrobiły setki innych zadowolonych Klientów

Maciej Strzelbicki - właściciel IVORA.pl

Sprawdzony i pewny towar

Dostępne
Oferowane zabawki i pozostałe towary mamy w magazynie lub w punkcie odbioru (Warszawa Ursynów przy al. KEN) gdzie czekają na wysyłkę. Dzięki temu wysyłka jest bez opóźnień. Gwarantujemy.

Sprawdzone
Wszystkie zabawki i inne towary testujemy przed wysyłką, dzięki czemu kupując u nas możesz być spokojny o jakość zakupionych przedmiotów.

Zawsze udana transakcja

Szybka wysyłka
Paczki wysyłamy każdego dnia, więc możesz być spokojny-a, że przesyłka dojdzie bez zbędnej zwłoki.

100%
Każdy nasz Klient jest zadowolony z zakupu. Dowodem są nasze opinie.

Bezpieczne opakowanie
Zdajemy sobie sprawę, że na drodze pomiędzy nami a Tobą znajduje się firma transportowa. Dlatego ze szczególną starannością pakujemy przesyłki, by doszły do Ciebie zawsze w nienaruszonym stanie

Bezpieczeństwo i komfort po zakupie

Faktura VAT
Jesteśmy legalnie działającą, ponadto w 100% Polską firmą, więc do każdej transakcji wystawiamy dowód zakupu w postaci paragonu lub (na życzenie) faktury VAT.

Pomoc
Po zakupie nie pozostawiamy Klienta samego. Skontaktuj się z nami jeżeli masz problem, a zrobimy wszystko, co w naszej mocy, by Ci pomóc.

Rozumiem

Uwaga! Witryna używa plików cookie, w celu sprzedawania najlepszych zabawek w najlepszych cenach. Jak je wyłączyć dowiesz się w polityce cookies.