Konsumenci rozczarowani smartwatch’em koreańskich inżynierów? Samsung Galaxy Gear z kiepskimi wynikami sprzedażowymi
Galaxy Gear wydaje się rynkowym niewypałem. Chociaż pierwsze recenzje nowego smartwatch’a marki Samsung zachwalają jakość wynikania produktu, wysoką funkcjonalność i ciekawą stylistykę, to z materiałów jakie wyciekły do sieci wynika, że wielu klientów zwraca Gear’a do sklepów.
Galaxy Gear
Pozytywne zaskoczenie konsumentów, ale bez sukcesu?
Warto podkreślić, że Galaxy Gear został dość dobrze przyjęty przez branżę nowoczesnych technologii mobilnych. Dobre noty jednak nie są w stanie zapewnić Samsungowi odpowiednich wyników sprzedaży. Z ostatnich doniesień medialnych wynika, że nowe urządzenie coraz częściej trafia z powrotem w ręce sklepów, ponieważ klienci okazują rozczarowanie produktem.
Dokumentacja przeniknęła do sieci
W dokumentacji Samsunga jaka trafiała do mediów czytamy, że znaczna ilość zwrotów modelu Galaxy Gear dotyczy Best Buy, a ostateczna stopa zwrotu utrzymuje się na poziomie 30 %. Na razie nie wiadomo z jakich powodów klienci wycofują się z chęci korzystania ze smartwatch’a koreańskiego producenta.
Eksperci sugerują, że może to wynikać z dość krótkiego czasu pracy na baterii oraz stosunkowo niskiej kompatybilności urządzenia ze smartfonami dostępnymi na globalnym rynku.