Szkolenie telemarketing przeznaczone jest dla pracowników działu handlowego, obsługi klienta, działu sprzedaży, telemarketerów i pracowników call center. Działania telemarketingowe są efektywnym sposobem na dotarcie do klientów. Telemarketing jest dobrym narzędziem do potrzymania relacji z klientem i badania potrzeb klientów. Szkolenie telemarketing ma na celu zapoznanie z zasadami komunikacji werbalnej i niewerbalnej, poznanie zasad odpowiedniego kontaktu z klientem. Podczas szkolenia uczestnicy uczą się poznawać potrzeby klientów, zapoznają się z psychologią klientów oraz jak wygląda praca z trudnym klientem. Jakie cechy powinien mieć idealny telemarketer? Po pierwsze powinien być ambitny i dążyć do wyznaczonego celu. Po drugie powinien być uprzejmy i odporny na niepowodzenia. Każde niepowodzenie nie powinno traktować się jako porażkę, ale jako wyzwanie. Idealny telemarketer powinien być komunikatywny. Musi umieć nawiązać kontakt z klientem. Osoba pracująca na stanowisku telemarketera powinna posiadać dobrą dykcję i odpowiedni głos.